Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Σε 10 μέρες κλείνουμε 1 μήνα ♥ Εκπλήξεις, ψηφοφορίες και διαγωνισμοί για να το γιορτάσουμε ♥

Γεια σας ♥ 
Τι κάνετε; Καλά; Πως περνάτε;

Λοιπόν παιδιά, σε 10 μέρες το blog μας κλείνει 2 ολόκληρους μήνες λειτουργίας! Είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό και φυσικά να ευχαριστήσω τις αγαπημένες μου writers για την αξεπέραστη βοήθεια! fly_girl... και alisfanny σας ευχαριστώ πάρα πολύ ♥ Εκείνη την μέρα έχω γενέθλια :) Δεν ξέρω αν έχω γυρίσει από τις διακοπές όμως =/ Τέλος πάντων για να το γιορτάσουμε ξεκινάμε από σήμερα κι ολας εκπλήξεις ♥ 
Όποιος θέλει μπορεί να λάβει μέρος σε ΟΠΟΙΟΝ ή σε ΌΣΟΥΣ διαγωνισμούς θέλει από αυτή την λίστα:

Διαγωνισμός 1: Ξέρεις να ντύνεις υπέροχα τις κούκλες; Τότε είσαι η κατάλληλη γι' αυτό τον διαγωνισμό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ντύσεις την κούκλα μου (sellybarbie2) όπως θα την έντυνες εσύ προσωπικά αν ήθελες να έπαιρνες μέρος σε ένα διαγωνισμό πασαρέλας. Θα ντύσεις την κούκλα μου, θα την αποθηκεύσεις στο άλμπουμ σου ή θα την βγάλεις φωτογραφία και θα την βάλεις στην παρουσίαση σου. Όποιος συμμετέχει να γράψει στα σχόλια αυτής της ανάρτησης ή στο guestbook μου αυτό: "Διαγωνισμός 1 και όνομα (γράψε πως σε λένε στο stardoll)" 
Ο νικητής παίρνει 25 stardollars, συνέντευξη και δώρο έκπληξη για την σουίτα του.
Μπορείς να πάρεις μέρος μέχρι τις 11 Αυγούστου.

Διαγωνισμός 2: Ξέρεις να κάνεις υπέροχο μακιγιάζ; Τότε αυτός ο διαγωνισμός είναι για εσένα! Πήγαινε στο σαλόνι ομορφιάς μου (sellybarbie2) και φτιάξε ένα μακιγιάζ με σχέση το χρώμα ροζ. Μπορείς να αλλάξεις τα μαλλιά της κούκλας μου και να κάνεις γενικά όποια άλλη αλλαγή θέλεις. Μόλις είναι έτοιμο, βγάλε το φωτογραφία και αποθήκευσε το στην παρουσίαση σου. Όποιος συμμετέχει να γράψει στα σχόλια αυτής της ανάρτησης ή στο guestbook μου αυτό: "Διαγωνισμός 2 και όνομα (γράψε πως σε λένε στο stardoll)"
Ο νικητής παίρνει 25 stardollars, συνέντευξη και δώρο έκπληξη για την σουίτα του.
Μπορείς να πάρεις μέρος μέχρι τις 11 Αυγούστου.

Ψηφοφορία: Είναι πραγματικά τόόόσο όμορφη η κούκλα σου που αξίζει να πάρει μέρος σε μία ψηφοφορία όπου μόνο μία θα αναδειχθεί η πιο όμορφη; Τότε αυτή η ψηφοφορία είναι για εσένα. Γράψε μας απλά το όνομα σου στο stardoll στα σχόλια αυτής της ανάρτησης ή στο guestbook μου (sellybarbie2) αυτό: "Ψηφοφορία και όνομα (γράψε πως σε λένε στο stardoll)" και οι αναγνώστες του blog θα ψηφίσουν την πιο όμορφη. 
Ο νικητής κερδίζει 30 stardollars, συνέντευξη και δώρα έκπληξη για την σουίτα του.
Μπορείς να γράψεις το όνομα σου μέχρι τις 5 Αυγούστου, διότι στην συνέχεια θα πρέπει οι αναγνώστες να ψηφίσουν.

Κλήρωση: Πιστεύεις στην τύχη; Θέλεις να βγεις National Covergirl; Τότε αυτή η κλήρωση είναι για εσένα! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να γράψεις στα σχόλια αυτής της ανάρτησης ή στο guestbook μου (sellybarbie2) αυτό: "Κλήρωση και όνομα (γράψε πως σε λένε στο stardoll)" και στην συνέχεια μετά από μία κλήρωση μία μόνο doll θα κερδίσει.
Ο νικητής θα ψηφιστεί μία μέρα της επιλογής του για national Covergirl, θα πάρει 20 stardollars για να κάνει broadcoasts ή για να τα αξιοποιήσει όπως αλλιώς θέλει, συνέντευξη και ένα δώρο έκπληξη για την σουίτα του.
Θα μπορείς να πάρεις μέρος μέχρι τις 12 Αυγούστου.

Ξεκινάμε ♥ Καλή τύχη σε όποιον λάβει μέρος ♥
sellybarbie2 ♥


1 σχόλιο:

  1. Διαγωνισμός 1 όνομα στο stardoll mpirimpiri
    Διαγωνισμός 2 όνομα στο stardoll mpirimpiri
    Ψηφοφορία όνομα στο stardoll mpirimpiri
    Kλήρωση όνομα στο stardoll mpirimpiri

    ΑπάντησηΔιαγραφή