Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Μοναδική συνέντευξη με την Thewnilove111 ♥

Γεια σας ♥
Τι κάνετε; Όλα καλά;
Λοιπόν, σας έχω μία μοναδική (δεν υπερβάλω καθόλου) με την Thewnilove111 ♥

Stardoll & you: Γεια σου:) Χαιρόμαστε πολύ που σε φιλοξενούμε στο blog μας. Θα μπορούσες να μας πεις κάποια πράγματα για εσένα;

ThewnLove111: Πρώτα απ' όλα σε ευχαριστώ που μου παίρνεις συνέντευξη!
1. Με λένε Θεώνη και είμαι 13 χρονών (θα πάω δευτέρα γυμνασίου), μένω στην Θεσσαλονίκη.
Μου αρέσει να ζωγραφίζω, να φτιάχνω graphics με το stardoll (μπορείτε να πάρετε μία ιδέα εδώ: http://thewnilove111-graphics.blogspot.gr/), να παίζω stardoll, γιατί με αυτό γνώρισα την Thewnilove111, ένα εντελώς διαφορετικό άτομο από εμένα. Είναι πιο δυνατή, πιο ενεργητική και πιο κοινωνική από εμένα, αυτό είναι που μου αρέσει εδώ, το να βγάζω τον άλλο μου εαυτό.

Stardoll & you: Βλέπουμε πως έχεις αρκετά βραβεία εδώ στο stardoll. Για να τα κερδίσεις έλαβες υποστήριξη από άτομα στο stardoll που δεν γνώριζες καν; Στην πρώτη σου προσπάθεια για κάποιο βραβείο είδες μεγάλη ανταπόκριση από τα υπόλοιπα μέλη;

ThewniLove111: Σε σχέση με άλλα κορίτσια έχω λίγα βραβεία! Όχι, κανείς άγνωστος δεν πρόκειται να σε βοηθήσει, πρέπει να σε βοηθήσουν οι φίλοι σου. Η πρώτη μου προσπάθεια ήταν πραγματικά απίθανη. Είχα μεγάλη βοήθεια και υποστήριξη και σχεδόν καθόλου ανταγωνισμό. Είδα πως κάποια κορίτσια με συμπάθησαν και πως στον κόσμο άρεσε το στυλ μου. Έτσι ξεκίνησε όλη μου η ζωή στο stardoll.

Stardoll & you: Στο stardoll έχεις αρκετούς φίλους. Ήταν εύκολο να τους γνωρίσεις και να κρατήσεις μαζί τους μία δυνατή φιλία; Γενικά πιστεύεις πως υπάρχουν φιλίες μέσω διαδικτύου;

ThewniLove111: Δεν γνώρισα τους φίλους μου. Βρήκαμε ο ένας τον άλλον, ταιριάξαμε, αγαπηθήκαμε και τώρα ονειρευόμαστε το μέλος! Αγαπάμε ο ένας τον άλλον όσο τίποτε άλλο και πιστεύω χωρίς αυτούς θα ήμουν ένα τίποτα στην χώρα του πουθενά. Φιλία μέσω διαδικτύου είναι κάτι απόλυτα λογικό, αρκεί να έχεις ανοιχτό μυαλό και λίγη πονηριά μέσα σου! Κάνε φίλους, αλλά να είσαι πάντα ασφαλής και προσεκτικός.

Stardoll & you: Έχεις κάποιο μοναδικό ταλέντο στο stardoll που το γνωρίζουν πολλά άτομα και το κάνεις όντως τόσο καλά;

ThwniLove111: Μοναδικό ταλέντο... χμμμ ασχολούμε με τον σχεδιασμό με photoshop, άλωστε είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω και στο μέλλον ως δουλειά, αλλά φτιάχνω και ωραία σκηνικά νομίζω! Το ταλέντο μου στην πραγματική ζωή είναι να ζωγραφίζω και να τραγουδώ.

Stardoll & you: Σε μερικές εβδομάδες θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός Miss Stardoll World, ο μεγαλύτερος διεθνής διαγωνισμός του stardoll. Θα πάρεις μέρος φέτος; Θεωρείς ότι όντως αξίζει όλη η αγωνία που έχουμε γι' αυτόν τον διαγωνισμό;

ThewniLove111: Με ΤΙΠΟΤΑ δεν χρειάζομαι τόσο άγχος και έξοδα για ένα απλό διαγωνισμό, που είμαι σίγουρη πως δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσω! Είναι ένα χάσιμο χρόνου και χρημάτων και είναι μία επίμονη διαδικασία.

Stardoll & you: Ευχαριστούμε για την εκπληκτική συνέντευξη που μας χάρισες :) Έχεις να πεις κάτι τελευταίο στις αναγνώστριες του stardoll & you; Κάτι που σε έχει βοηθήσει να καταφέρεις πολλά στην ζωή σου.

ThewniLove111: Να είστε όλοι δημιουργικοί και να είστε ο εαυτός σας! Θα χαρώ να σας γνωρίσω όλους! Μιλήστε μου στο chat αν πιστεύετε πως θα ταιριάζουμε.

Τι λέτε; Δεν είναι ένα εκπληκτικό άτομο η Θεώνη; Είναι τόσο συμπαθητική :)
Αυτά για τώρα, τα λέμε,
sellybarbie2 


1 σχόλιο: