Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Κάποια πραγματάκια που θέλω να γνωρίζετε...

Γεια σας
Αγαπητοί αναγνώστες, θέλω να σας πω κάποια πραγματάκια...

• Κάποια άλλα ελληνικά blogs κάνουν τις ίδιες αναρτήσεις με αυτές που κάνω εγώ και η writer μας. Κάνουν τους ίδιους διαγωνισμούς, και έχω βρει ίδιες αναρτήσεις με tips που έχω γράψει εγώ. Νομίζω είναι λίγο αδικία =/ Στον εικονικό αυτό κόσμο, ας υπάρχει έστω και λίγο δημιουργικότητα. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να πετύχουμε. Θα σας παρακαλέσω λοιπόν να μην ξανά δω δικιά μου ανάρτηση σε άλλα blogs.

•Επίσης έχουμε ανάγκη από writers. Εάν λοιπόν ΕΣΥ θες να γίνεις writer, απλά πήγαινε κάτω από τον τίτλο του blog. Εκεί υπάρχει μία ροζ λωρίδα με τις σελίδες, όπου θα βρεις μία σελίδα σχετικά με τους writers. Ακολούθησε τα βήματα που λέει, και στείλε μου μήνυμα στο stardoll.
Και να προσθέσω κάτι τελευταίο... Μπορεί ΟΠΟΙΟΣ θέλει να γίνει writer, ακόμα και αν δεν έχει καμιά εμπειρία σε αυτό τον χώρο. 

Αυτά για τώρα, sellybarbie2
♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου