Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Connect with Hollyhood


Γεια σας. Σήμερα τα νέα είναι λίγα παραπάνω απο το συνηθισμένο. Γι'αυτό ας ξεκινήσουμε:
___________________________________________________________________________________
♣Selena Gomez- Slow Down♣
Το δεύτερο τραγολυδι του δίσκου της Selena μετά από την μεγάλη επιτυχία της Come& Get It. Πάντως και αυτό το τραγούδι της όπως και τα άλλα είναι τέλεια.
__________________________________________________________________________________
♣2 days to go♣
2  μέρες έμειναν για το βίντεο κλίπ τον one Direction άλλα το τραγούδι εχει βγεί ήδη σε Audio και είναι τέλειο. Πάντως από το βίντεο για της 2 μέρες που έμειναν ο Zayn ή ο Louis( δεν μπορώ να καταλαβω ιατι στο faebook ειδα οτι ο Zayn Εχει αλλο ρολο) υποδύεται την Sexy υπάλληλο!!!  Εσάς πια είναι η γνώμη σας; Εγώ αφού είμαι και Directioner φυσικά να μου αρέσει!
___________________________________________________________________________________
♣Teen Wolf 3x08♣
Αυτό είναι για τα λυκάκια του teen wolf οπως και εμένα. Σήμερα μετά απο ια εβδομάδα αναμονής θα βγεί το νέο επεισοδειο στο MTV αλλα οχι στο ελληνικό( Κρίμα) Εγω θα το δώ απο το λάπτοπ μου. Για πάρτε μιά ματια από αυτο το επεισόδειο!
 
___________________________________________________________________________________
♣Αυτά για τωρά για περισσότερα νέα μείνεται συνδεμένη♣


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου