Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Κουτσομπολιά!!

Γεια σας
Το ξέρω πώς δεν είναι στο θέμα μου αλλά πήρα άδεια από την ιδιοκτήτρια!Πάμε στο θέμα μας,
Καθώς κοίταζα στις ειδοποιήσεις μου,βρήκα αυτό:


Και δείτε αν πατήσουμε πάνω του:


Βλέπεις τον τίτλο και νομίζεις πώς θα είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό το άρθρο!Καθώς διαβάζεις φτάνεις στο τέλος και τσούπ!"Φιλιά Σπύρος" αφού βλέπεις ότι το γράφει η DecemberStar33 πού η MeDoll τής είναι κοπέλα!Πώς γείνετε αυτό;Δέστε και μόνοι σας:


Και εσείς μπαίνετε σε υποψίες;Και εγώ!Δεν μπορώ να καταλάβω!Όμως αν ρίξετε μια ματιά στα σχόλια κανένας δεν το πρόσεξε,εκτός από μια κοπέλα που είπε "Είσαι πολύ τυχερός που πήγες" να δείτε και μόνοι σας:
Πολύ παράξενα πράγματα γείνονται τώρα τελευταία στο stardoll!Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα!!Απόψε δεν θα κοιμάμε,θα το έχω στο μυαλό μου θα σπάσω μέχρι να μάθω γιατί έγραψε Σπύρος!Είναι πολύ παράξενο μα πάρα πολύ παράξενο!

Αυτά για τώρα,
Φιλάκια,alisfanny


6 σχόλια:

  1. an deite to blog tis sto stardoll grafei se pola spiros ara einai agori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειστε εντελως χαζα; για να γραφει οτι τον λενε Σπυρο, ΙΣΩΣ και να τον λενε σπυρο και να ειναι αγορι! αυτο δεν σας περναει απο το μυαλο,α; μεγαλωστε λιγο ρε πουστη μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Decemberstar33 εδώ :D Αγόρι είμαι και όλοι το ξέρουν :Ρ το λέω και στην παρουσίασή μου καταρχάς εδώ και.. 4 χρόνια :3 έλεος αχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκ χδ σιγα το μπλογκ για ποια μιλατε δλδ ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδια μπωρει να ειναι αγορι στην πραγματικοτιτα και να εφτιαξε κοριτσι κουκλα και να εγραψε το ονομα του στη πραγματικοτιτα μπωρει να ειναι και αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή