Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Νέα από το εξώφυλλο

Γεια σας ☻
Λοιπόν για να δούμε τι γίνεται στο εξώφυλλο...

Αυτή την στιγμή κυριαρχεί στην πασαρέλα η Tennowey από την Αυστραλία


Ενώ τα πιο hot σχέδια χρηστών τα έχουν φτιάξει οι EleganteAnressa (μόδα), femdem (κοσμήματα), anamCeleb (εσωτερικό) και Sweetnytmare (μαλλιά).

Τι λέτε;
Εγώ νομίζω πως δεν μου άρεσε και τόσο το φόρεμα... Είναι λίγο απλό... Το εσωτερικό μου άρεσε πολύ, όπως επίσης και τα μαλλιά. Αλλά εγώ είμαι κάθετη σε κάτι που κάνουν αρκετές dolls... Το stardesign κοσμήματα είναι για να φτιάχνεις κοσμήματα. Όπως βλέπετε όμως πλέον έχει αντικατασταθεί με άλλα πράγματα. Φυσικά δεν είναι καθόλου κακό, ίσως να μην το είχα αναφέρει καν, απλά είναι προσωπική μου άποψη.

Αξίζει να πούμε ότι ο Έλληνας, giwrgodimitriou, βγήκε 4ος στο πιο καυτό σχέδιο κοσμημάτων και η Ελληνίδα, LOLnastia... βγήκε 5η στο πιο καυτό σχέδιο μαλλιών. Λοιπόν συγχαρητήρια για τα παιδιά!


Αυτά για τώρα, sellybarbie2 ♥♥♥♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου