Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Tips: Ψεύτικες φιλίες & πως να τις αντιμετωπίσετε

Γεια σας
Συμβαίνουν πολλά τον τελευταίο καιρό. Με κάποια κορίτσια που μιλάμε στο chat μου λένε συνέχεια το ίδιο '' Μάλωσα με την παρέα μου '' ή '' Ενώ παλιά ήμασταν κολλητές, τώρα δεν με σέβονται καν ''... Η αλήθεια είναι πως αυτό είχε συμβεί και σε εμένα στα μέσα της χρονιάς, αλλά το ξεπέρασα με θάρρος και υπομονή, θάρρος διότι πάλεψα μόνη μου για να συνεχίσω την υπόλοιπη χρονιά με νέες φιλίες, και υπομονή διότι εκείνα τα άτομα που μαλώσαμε μάλλον δεν κατάλαβαν ότι δεν τους είχα πια ανάγκη και συνέχιζαν μόνοι τους τον πόλεμο... Αυτές σχεδίαζαν τι θα με κάνουν για να με καταστρέψουν, κι εγώ διασκέδαζα με τις νέες, πολύ καλύτερες μου φίλες. Έφτασαν στο σημείο να πουν ψέματα στις νέες μου φίλες, πως εγώ τις βρίζω, λέω άσχημα και κακοπρεπή λόγια γι' αυτές, μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούσαν να αποδεχτούν πως τις έχω γράψει πλέον στα παλιά μου τα παπούτσια και δεν θέλω να μάθω τίποτα πλέον γι' αυτές, και περίμεναν να μείνω μόνη μου και να τις παρακαλάω να γυρίσουν πίσω.

Η αλήθεια είναι, πως ο κάθε άνθρωπος αλλάζει στην εφηβεία. Αυτό οφείλετε στις παρέες, τους εχθρούς του και τις απόψεις που ξεκινάει να σχηματίζει για τον κόσμο. Εμένα οι φίλες μου πριν πάμε γυμνάσιο ήταν πολύ πιο ήπιες και ακομπλεξάριστες, ενώ όταν πήγαμε γυμνάσιο άρχισαν να γίνονται τα αντίθετα από τα επίθετα που χρησιμοποίησα στην πάνω πρόταση. Κάποιοι από τους ανθρώπους που παθαίνουν αυτές τις αλλαγές, τις δείχνουν και στους κοντινούς τους ανθρώπους, ενώ κάποιοι άλλοι το κρατάν για τον εαυτό τους και μαθαίνουν να έχουν υπομονή. Φυσικά καλύτερο είναι το δεύτερο. 

Όταν πέφτεις θύμα σε μία ψεύτικη φιλία, πρέπει να το αντιμετωπίσεις γρήγορα και να το πάρεις στα σοβαρά. Πρέπει να το αντιμετωπίσεις γρήγορα, γιατί αν το αφήσεις να σε βασανίζει θα είναι μέσα σου σε ολόκληρη την ζωή σου, και θα αναρωτιέσαι "τι έκανα και χάλασε αυτή η φιλία;" αλλά δεν θα βρεις ποτέ απάντηση. Επίσης πρέπει να το πεις αμέσως στους πιο κοντινούς σου ανθρώπους, μόνο σε αυτούς που ξέρεις πως δεν θα γελάσουν μαζί σου ή θα χαρούν με τον πόνο σου και δεν θα το πουν πουθενά. Αυτά τα άτομα είναι η οικογένεια σου, και η κολλητή σου, αν δεν είναι αυτή που σε πλήγωσε. Αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν τον χαρακτήρα σου καλύτερα από όλους τους άλλους, και να ξέρεις πως αυτοί οι άνθρωποι θα σου βρουν τις καλύτερες λύσεις. Επιπλέον, πρέπει να δείχνεις πως δεν σε νοιάζει που μαλώσατε, πως είσαι ανεξάρτητη και πως μπορείς να είσαι χαρούμενη και χωρίς αυτές, αυτό θα τις πληγώσει πολύ. Η καλύτερη λύση όμως είναι να το ξεπεράσεις με νέες φιλίες. Αυτή θα είναι η καλύτερη σου θεραπεία. Όμως πρόσεχε, πριν γίνεις κολλητή με αυτά τα νέα άτομα, πρέπει να κάνεις ένα τεστάκι πάνω τους για να καταλάβεις το πόσο νοιάζονται για εσένα και αν η φιλία σας αυτή θα κρατήσει για πολύ, μην την πατήσεις πάλι. =/

Μην αφήσεις σε ψεύτικα άτομα να σου μαυρίσουν την ζωη!


Κάποιες εικόνες σχετικά με ψεύτικους φίλους...
















Εικόνες με νόημα. Αυτές οι εικόνες σε παρηγορούν...
Εγώ είχα διαβάσει χιλιάδες εκείνες τις μέρες...
Και μετά καταλαβαίνεις πως είχες να κάνεις τόσο καιρό με κακούς, πραγματικά κακούς ανθρώπους!

Εσύ; Έχεις πέσει θύμα τέτοιας συμπεριφοράς; Πως το αντιμετώπισες; 

Αυτά για τώρα...
Τα λέμε, sellybarbie2 ♥




1 σχόλιο:

  1. Βεβαια! Πηγαινω στο ελληνογερμανικο γυμνασιο-λυκειο στην Αθηνα το οποιο ειναι ενα σχολειο με πολυ ανταγωνιστικοτητα και πραγματικα ΓΕΜΑΤΟ με τετοιου ειδους "φιλους". Εγω ομως μπορω να καταλαβω ποιοι με θελουν πραγματικα ετσι οπως ειμαι (δεν εχω κατι μην νομιζετε....) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή