Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Writers

Γεια σου ♥
To blog μας μόλις άνοιξε και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό. Για να ξεκινήσουμε οργανωμένα πρέπει να ξεκινήσουμε να ψάχνουμε writers.

Εάν ενδιαφέρεσαι μπορείς να επιλέξεις ένα θέμα από τα παρακάτω για να γράφεις:

• Νέα από το εξώφυλλο
• Δωρεάν
• Διαγωνισμοί 
• Συμβουλές
• Μακιγιάζ
• Βίντεο
• Συνολάκια
Και ο,τι άλλο μπορείς να σκεφτείς, αρκεί να μου στείλεις μήνυμα στον λογαριασμό μου, sellybarbie2, την ειδικότητά σου (από τα παραπάνω ή αν έχεις καμιά καλή ιδέα), όνομα και τι έχεις κάνει μέχρι τώρα σαν writer.

Εάν εγώ αποφασίσω ότι εσύ είσαι ο,τι πρέπει γι' αυτή την δουλειά, θα πρέπει:
•Να μου στείλεις το email σου ή αν όχι το δικό σου να φτιάξεις ένα καινούργιο μόνο για το blog. 
•Να φτιάξεις ένα blogger σε περίπτωση που δεν έχεις (αν έχεις παρέλειψε αυτή την βουλίτσα)
•Θα σου στείλω μία αίτηση για writer στο email που θα μου δώσεις 
•Θα πατήσεις στον σύνδεσμο που θα υπάρχει στο email και είσαι απευθείας μία writer στο blog μας.

Αυτά για τώρα,
Sellybarbie2 ♥.♥  

1 σχόλιο:

  1. γεια σου/σας θα ειθελα παρα πολυ να γινω μια writer

    το email μου * efoula_love_007@yahoo.com
    αααα με λενε Ευσταθια και παω πεμτη δημοτικου(ελπιζω να μην σας πιραζει η ταξη ) ααα να ξερετε δεν κανω παρα πολλα ορθογραφικα το ονομα στο stardoll μου ειναι : liza007pearl25 ή efoula_love2

    ΑπάντησηΔιαγραφή