Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Πως να γίνεις Ncg ή Cg ♥♥♥

Γεια σας

Όπως σας είπα στο προηγούμενο μου άρθρο θέλω να σας λύνω κάθε απορία, να σας δίνω tips και να σας βοηθάω σχετικά με ό,τι συμβαίνει στον κόσμο του αγαπημένου μας παιχνιδιού.

Κάτι που το θέλουμε ΟΛΟΙ μας σίγουρα είναι να βγούμε Ncg ή Cg, έτσι;
Θα σας πω πως να το καταφέρετε ♥

Όπως ξέρετε για να γίνετε Covergirl πρέπει να έχετε την πιο υψηλά βαθμολογημένα MeDoll της ημέρας. Για να σε ψηφίσουν άλλοι χρήστες πρέπει να έχει όμορφο ντύσιμο στην κούκλα σου, όμορφα διακοσμημένη την σουίτα σου, όμορφα μακιγιαρισμένη την κούκλα σου και ωραία γραμμένη την παρουσίαση σου για να εκφράζει την δική σου άποψη μόδας. Μπορείς όμως να προωθήσεις τον εαυτό σου στέλνοντας μηνύματα Broadcoast, στέλνοντας μηνύματα στο Chat και γράφοντας στα Guestbook εκδηλώσεων και τέτοια πως τρέχεις και να σε ψηφίσουν. Να προσπαθήσεις να φανείς περισσότερο στο κοινό κάνοντας σχόλια σε πολλά Guestbook και Άλμπουμ. Άλλα πρόσεξε, δεν πρέπει να γράφεις στα Guestbook να σε ψηφίσουν, αλλά να αφήνεις σχόλια, όπως 5/5 ή όμορφη σουίτα και κούκλα κ.α. 

Ερώτηση: Μπορούν τα αγόρια να βγουν Coverboys;

Σήμερα είναι μόνο το 7% των μελών του Stardoll αγόρια και είναι μία πολύ ενεργή και δικτυωμένη ομάδα με πολλούς φίλους στον κόσμο του Stardoll. Ωστόσο, ακόμα και τα ενημερωμένα και κοινωνικά αγόρια πρέπει να ομολογήσουν ότι το Stardoll αποτελείται κυρίως από δημιουργικά κορίτσια που ενδιαφέρονται για μόδα. Ένα αγόρι μπορεί σίγουρα σήμερα να έχει αρκετούς ψήφους ώστε να αξιολογηθεί ως το καλύτερο MeDoll, αλλά ο τίτλος στο Stardoll Περιοδικό θα είναι ακόμα Covergirl. Αν ανακαλύψουν αυτόν τον φανταστικό κόσμο περισσότερα αγόρια, το stardoll μας βεβαιώνει ότι θα έχουμε και Coverboys στο μέλλον.

Με τον ίδιο τρόπο βγαίνεις κανείς και National Covergirl, στο οποίο βγαίνει η MeDoll που θα έχει τους περισσότερους ψήφους στην χώρα της. Κάθε μέρα θα ανακηρύσσεται National Covergirl στις 100 πιο ενεργές χώρες. Όλοι οι νικητές δημοσιεύονται στη σελίδα National Covergirl. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να δεις όχι μόνο τη National Covergirl στη χώρα σου, αλλά και όλες τις National Covergirls από όλο τον κόσμο. Ποια χώρα έχει το καλύτερο στυλ; Φυσικά η Ελλάδα (χΔ =$)


***  ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΤΟ BLOG ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ NCG. ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ; ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙΣ. ***

Ελπίζω να βοήθησα....
Αυτά για τώρα, sellybarbie2 ♥


21 σχόλια:

  1. Ωραίες συμβουλές! Εγώ δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα να βγω ,πάντως αν το αποφασίσω ξέρω που θα βρω συμβουλές ;) BeautyKat28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα :) Να σου πω ούτε εγώ δεν ενδιαφέρομαι καθόλου, αλλά έχω βγει 3 φορές και συνέχεια βλέπω που ρωτάνε πως βγήκες και πως βγήκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσπάθησα χθές 1 Ιουλίου αλλά δεν βγήκε σε τίποτα.Όμως δεν πειράζει μπορεί και να ήταν επειδή είμαι άσχημη.(Παιδιά επειδή το κομπιούτερ που κάθομαι τώρα είναι μιας φίλης μου για'υτό και βάζω ανώνημο και δεν μπήκα στον λογαριασμό μου)
    alisfanny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε alisfanny... Νομίζω υπερβάλεις, δεν είσαι άσχημη, είσαι μία χαρά ♥

      Διαγραφή
  4. paidia simera prepei na vgo NCG psifisteme plzzzzz me lene athndancestar1 kai athinalady1 !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σας με λενε ilectra200 στο stardoll kai 8a i8ela na sas rotiso 2 pragmata to proto eine poses psifous prepei na exei kapoios gia na bgei cv kai nc kai pos mporo na do posoi me psifisan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mono autes pou bgainoun sti pasarela bgainoun k ncg k cg twra pia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στις 8-1-13 τρεχω!Σας παρακαλω βοηθηστε με!Αν ναι,γραψτε το στο gb μου!

    Angelica.Amanda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 25/1/14 σημερα και τρεχω σαν τρελη γιa να βγω...ειναι τα γενεθλια μου και προσπαθω πολυ να τα καταφερω...οποιος δει αυτο το σχολιο, παρακαλω να με ψηφισει εγκαιρως...ευχαριστω πολυ ☺
    ~JaneRoyality

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας!!! Έχετε πολύ ωραίες συμβουλές και θα της ακολουθήσω χρειάζομαι την βοήθεια σας κάνω την 17η προσπάθεια για να βγω NCG ή CG και χρειάζομαι την βοήθεια σας.Αν γίνεται αυτό σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο Stardoll το όνομα μου είναι loyizadance (Προσοχή: Μερικές φορές σε βγάζει σε κούκλες μικρο επιπέδου εγώ είμαι στο επίπεδο 44 και είμαι SuperStar οπότε δοκίμασε και loyizaDance) Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στις 20-6-2014 ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ NCG ΒΟΗΘΙΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θελω να παω για cg η για ncg με λενε polybibisopa αν γινετε να μου χαρισετε την ψιφο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. NCG
    Aποφάσισα να τρέξω για ncg την Πέμπτη 14 Αυγούστου!Όσοι θα με βοηθήσετε (και όχι να μην κουνήσετε ούτε το μικρό σας δαχτυλάκι )πείτε το μου .Όποιος φέρει πιο πολλά άτομα θα του αγοράσω 50 πράγματα (εώς 30 sd το κομμάτι)από την λίστα ευχών του.
    ema510Dance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με λενε Jennygirl203 και λατρευω το stardoll. Ετσι αποφασισα στις 29/8 να τρεξω για ncg.δινω δωρα αξιας 50 sd σε αυτον που θα φέρει τους περισσότερους να με ψηφισουν. Αν θελετε να βοηθησετε γραψτε στο guestbook μου βοηθαω! Χρειαζομαι την βοηθεια σας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θέλω πάρα πολύ να βγω Cg και έχω προσπαθήσει πολλές φορές!! Χρειάζομαι την βοήθεια σας! Με λένε tea-altea! Σας παρακαλώ γίνετε και μέλος στο κλαμπ μου♥!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θελω να βγω cg τουλαχιστον αφου δεν με δεχεται για ncg ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ cg!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΨΙΦΗΣΩ ΑΣΤΕΡΙΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΟΥΙΤΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας!Με λενε AlwaysRockstar1 και προσπαθω να βγω cg.Σας παρακαλω ειναι το ονειρο μου να βγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή